نامه احمدی‌نژاد خطاب به مقام معظم رهبری؛
برنامه‌ای برای حضوردررقابت‌های انتخاباتی سال96ندارم
سه شنبه 06 مهر 1395, 13:37

 

به گزارش رویش نیوز، دكتر احمدي نژاد با ارسال نامه اي خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامي اعلام كرد كه در عمل به منويات معظم له، برنامه اي براي حضور در عرصه رقابت هاي انتخاباتي سال آينده ندارند.

 

متن كامل اين نامه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)
رهبر معظم انقلاب اسلامی
سلام علیکم
همان گونه که مستحضر هستید در دیدار مورخ نهم شهریورماه سال جاری ، اینجانب برنامه های تبیین انقلاب در سراسر کشور را تشریح نمودم، پس از آن حضرت عالی توصیه فرمودید که در این دوره مصلحت نیست بنده در انتخابات شرکت نمایم و اینجانب نیز تبعیت خود را اعلام نمودم.
ضمن تشکر از بیانات مهم حضرت عالی در جلسه درس خارج فقه مورخ پنجم مهرماه جاری، به استحضار می رسانم که در عمل به منویات رهبر بزرگوار انقلاب، برنامه ای برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی سال آینده ندارم.
به لطف خداوند متعال و با افتخار همواره به عنوان سرباز کوچک انقلاب و خادم مردم باقی خواهم ماند.
از خداوند منان برای حضرت عالی سلامتی و موفقیت بیشتر و برای ملت بزرگوار ایران عزت و سربلندی روزافزون ، در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) مسالت دارم.

                                                                                             محمود احمدی نژاد

تصویر نامه دکتر احمدی نژاد به مقام معظم رهبری :

 

نظرات

- مسعود فقیه ایمانی
احسنت. این کار درست بود و البته پایانی بود بر رویای دوستان بهاری برای بازگشت احمدی نژاد به ریاست جمهوری. هر چند بهتر بود قید می شد بعد از این قصد شرکت در هیچ انتخاباتی را ندارند. چرا که از هم اکنون دشمانش چو انداخته اند که احمدی نژاد حالا که دستش از پاستور کوتاه شده می خواهد در شوراها فعال شود و دوباره شهردار تهران شود! یعنی شهری که اکثر مردمش به فتنه گر 88 رای دادند. پس بهتر بود قید می شد که در هیج انتخاباتی فعال نخواهد بود. این تنها راه دور شدن از تنش و دو قطبی است. چرا که احتمال حضور احمدی نژاد در صحنه ولو در حد عضو شورای یا نماینده مجلس هم تنش آفرین و عامل ایجاد بحران سیاسی است. او جایی در حلقه بسته قدرت نداشت و ندارد و نخواهد داشت. نتایج 84 و 88 هم صرفا به دلیل خطای محاسباتی سیستم بود. الان بهترین کار این است که روحانی به عنوان تک کاندیدا در انتخابات شرکت کند. به این ترتیب میزان مشارکت کاهش می یابد و روحانی با زیر ده میلیون و به صورت تحقیر آمیزی انتخاب می شود و همین خودش موفقیت است. در حالی که اگر امثال جلیلی و قالیباف در انتخابات شرکت کنند تنها کاری که می کنند افزایش حساسیت انتخابات و آرای روحانی است.
1395-07-06 پاسخ | پاسخ همراه نقل قول | نقل قول
- مهدی
چون حضور ایشون تنش زاست، هیچ وقت نباید در هیچ جایی شرکت کنه؟ پس بگو فاتحه انقلاب رو بخونیم بره پی کارش دیگه! اگه شما دنبال این هستی که مخالفان احمدی نژاد دست از سرش بردارند اشتباه می‌کنی، روحانی فعلا تا 4 سال دیگه باید یه کسی رو داشته باشه که همه مشکلات رو گردنش بندازه، و همینطور روزنامه ها و سایت های چپ و راست باید کسی رو داشته باشند که مرتب بهش فحش بدند. اما اگه قرار باشه هر کسی که در این حلقه بسته قدرت جایی نداره بره و کنج خونش بمونه، پس یعنی انقلابی که قراره مقدمه ساز ظهور باشه رو با دست خودمون خاک کردیم.
1395-07-06 پاسخ | پاسخ همراه نقل قول | نقل قول
- مسعود فقیه ایمانی
من فاتحه انقلاب را در همان سال 88 خواندم. فتنه گران میوه فتنه شان را الان دارند می چینند. به این ترتیب که نظام در شرایط حساس منطقه ناچار است به هر قیمتی آرامش را در کشور حفظ کند و چون نمی شود از روحانی و یاران فتنه گرش خواست که کوتاه بیایند ناگزیر باید احمدی نژاد حذف شود. درست شبیه همان مادری که بچه را بخشید تا نصف نشود. دشمنان احمدی نژاد هم دست از سرش بر نمی دارند. یقینا بعد از صد و بیس سال که رهبری سرش را روی زمین گذاشت احمدی نژاد را اعدام خواهند کرد. اما عجالتا تا بیست سال آینده نظام کاملا در کنترل برجام و برجامیان خواهد بود و هیچ اثری از اسلام و انقلاب باقی نخواهد ماند. دقت کنید که زمانی که صلح امام حسن علیه السلام که به فرموده خود رهبری پرشکوهترین نرمش قهرمانانه تاریخ است رخ داد مردم کوفه به استقبال معاویه رفتند چرا که از همه تنش ها و جنگها و یتیم شدن اطفال و بیوه شدن زنها که در زمان آل علی علیهم السلام رخ داد خسته بودند. بیست سال معاویه بر آنها مسلط شد تا بالاخرهر متوجه کفر یزید شدند و ملتمسانه درخانه امام حسین علیه السلام رفتند! اما باز هم از لشکر خیالی شام ترسیدند و به امتیازات اقتصادی یزید طمع کردند و ... اما مقصر مردم هستند. مردی که آرامش را بر آرمان ترجیح می دهند.
1395-07-07 پاسخ | پاسخ همراه نقل قول | نقل قول
- مهدی
مسعود جان این ها همه توجیه الکی است. آرزوی ضد انقلاب و منافقین داخلی این است که کسانی که واقعا به پایه و اساس انقلاب و راه امام خمینی معتقدند، پا پس بکشند و خودشان را در زندگی تکراری محدود کنند. مطمئین باش اگر انقلاب تا الان این مشکلات و منافقین را دارد و در آینده خواهد داشت، به خاطر کم کاری‌ها امثال من و شماست. به خاطر کم کاری کسانی که پس از جنگ به وظیفه خود که همان بصیرت‌افزایی مردم و روشنگری بود عمل نکردند. حالا هم هیچ فرقی نمیکنه، اگه ما کنار بکشیم اون دنیا باید جواب پس بدیم. جواب تأخیر و بداء در ظهور رو...
1395-07-07 پاسخ | پاسخ همراه نقل قول | نقل قول
- مسعود فقیه ایمانی
عزیزم من صرفا یک تماشاچی هستم و دارم آنچه می بینم را به شما اطلاع می دهم. اتفاقا ما کم کاری نکرده ایم بلکه زیاده کاری کرده ایم. یعنی اینکه عامل تنش و ایجاد دو قطبی هستیم که برای جامعه مضر است. بصیرت افزایی هم دیگر ممکن نیست. مردم کوفه باید بیست سال حکومت معاویه را می دیدند. مردم ما هم باید بیست سال برجام را ببینند. شاید بعد از آن بیدار شوند. اما دیگر کاری از ما ساخته نیست. مردم خیال می کنند با نوکری آمریکا تبدیل به ژاپن می شویم. تشخیص رهبری کاملا صحیح است. باید گذاشت تا ملت بروند و سرشان به سنگ بخورد. انقلاب هم تمام شد. چون ذات انقلاب کشمکش و دو قطبی. باتید بین آرامش و آرمان یکی را انتخاب کرد و مردم فعلا آرامش می خواهند.
1395-07-08 پاسخ | پاسخ همراه نقل قول | نقل قول
- عمو
خیلی حرفها زده ای که اکثرش را قبول ندارم و بنا هم ندارم پاسخی به آنها بدهم ولی در مورد انتخاب بین آرمان وآرامش اشتباه می گوئی. همیشه اینطور نیست. به نظر شما وقتی علی علیه السلام خانه نشینی را انتخاب کرد،‌ هدفش رسیدن به آرامش و عافیت طلبی شخصی بود؟ اصلا آیا این وصله ها به علی می چسبد؟! نه خیر گاهی اگر آرامش را از مردم گرفتی، کلا بساط دین و دینداری و مقاومت را به دست خود نابود کرده ای!! و این همان کاری است که احمدی نژاد داشت با انقلاب ما می کرد.
1395-07-10 پاسخ | پاسخ همراه نقل قول | نقل قول
- مسعود فقیه ایمانی
خیر مردم آرامش را انتخاب کرده بودند. اگر آن چهل نفری که بیعت کردند و قول دادند با سر تراشیده وقت ظهر کنار مسجد حاضر باشند می آمدند قطعا قیام علیه باند سقیفه صورت می گرفت. مشکل از تفکر غلط شما است. حق و باطل یعنی جنگ. یعنی دو قطبی. یعنی کشاکش و درگیری. خدا خود می گوید پیامبران که می فرستیم دو گروه می شوند و با هم دشمن می شوند ولقد ارسلنا الی ثمود اخاهم صــلحـا ان اعبدوا الله فاذا هم فریقان یختصمون.(ما به سوی «ثمود»، برادرشان «صالح» را فرستادیم که: خدای یگانه را بپرستید! امّا آنان به دو گروه تقسیم شدند که به مخاصمه پرداختند. سوره نمل آیه 45. پس مردمی که دنبال آرامش هستند ادعای مسلمانیشان دروغ است. مسلمان باید هر روز آماده فداکاری برای حق در مقابل باطل باشد. انقلاب هم اساسا یعنی دوقطبی یعنی وارنه شدن. و این یعنی تنش و درگیری. پس احمدی نژاد داشت انقلاب را حفظ می کرد. اما حالا دیگر انقلاب تمام شد. انقلاب موج است که آرامش عدم آن است.
1395-07-10 پاسخ | پاسخ همراه نقل قول | نقل قول
- عمو
چه ربطی داشت؟ این استدلال شما مثل یک زنجیر پاره است. اینکه مردم در مواجهه با دعوت پیامبران به دو گروه تقسیم میشوند و حتی در انتها کار به تخاصم می کشد ، چه ربطی به این دارد که مردمی که دنبال آرامش هستند ادعای مسلمانیشان دروغ است؟ پیامبران به دنبال دعوا و درگیری نیستند. شاید برای رسیدن به آرامش در جامعه و ایجاد مدینه فاضله لازم باشد با دشمن بجنگند ولی این جنگ هم برای رسانیدن جامعه به آرامش و امنیت است تا خدا پرستیده شود. بالندگی یک جامعه به حفظ آرامش و امنیت آن است.
1395-07-13 پاسخ | پاسخ همراه نقل قول | نقل قول
- هادی
من خیلی مشتاقم بدونم جناب فقیه ایمانی غیر از کامنت گذاشتن در دفاع از احمدی نژاد چه مجاهدت های دیگری در راه انقلاب انجام دادند. انقلاب یعنی تنش و درگیری رو از کجات آوردی؟ کشور آروم باشه انقلاب تموم میشه؟ پس انقلاب پیامبر هم بعد فتح مکه تموم شد؟ چون دیگه دشمن اصلیش آروم شده بود؟ خداوکیلی آقای فقیه ایمانی شما مبانیت چیه؟ بگذریم شما فداکاری هایی که تا حالا به عنوان مسلمان کردی رو بگو. تازه باب فداکاری برای اسلام با نیومدن احمدی نژاد بسته نشده، اگر واقعا مایلید بنده میتونم مقدمات رفتن شما به سوربه رو فراهم کنم
1395-07-11 پاسخ | پاسخ همراه نقل قول | نقل قول
- مسعود فقیه ایمانی
شما از تاریخ اطلاع ندارید. پیامبر جنگ با مکه تمام شد تازه جنگ با هوازن و ثقیف شروع شد. بعد جنگ تبوک و دومه الجندل. بعد جنگها با پیامبران دروغین. بعد حتی در روزهای آخر عمر شریفش دوباره لشکرفرستادن برای جنگ با روم. خلاصه اینکه هر روز درگیری و جنگ بود و شما یکسال از دوره حکومت اسلامی پیامبر را سراغ ندارید که بدون درگیری و با آرامش همراه شده باشد. ضمنا هر چند همین کامنتها خودش یک جنگ است البته در حد خودش اما حقیقت وابسته به فداکاری من و امثال من نیست. هر چند یکی از برنامه های شما اخیرا این است که نیروهای انقلابی را از نبرد با ضدانقلاب در خود ایران منحرف کرده و آنها را مثل توابین به قتلگاه سوریه بفرستید اما کسانی هم هستند که دستتان را می خوانند. بیهوده نیست که مجید انصاری هم به مخالفان برجام گفت آقایان بروید سوریه!یعنی بروید کشته شوید تا از شرتان راحت شویم و مزاحم نداشته باشیم. عین رفتار آل زبیر با توابین. به عبارت دیگر شما و تروریستهای سوریه دقیقا در یک جبهه هستید. منتهی در دو کشور مختلف و هدفتان حذف نیروهای انقلاب اسلامی است. حالا هم خوب به هدفتان رسیدید! انقلاب رسما تمام شد و آرامشتان برقرار! چرا دست از سر ما بر نمی دارید؟
1395-07-11 پاسخ | پاسخ همراه نقل قول | نقل قول
- هادی
والا شما از همین مبارزاتت با ضد انقلاب داخلی بگو ما بدونیم چیکار کردی که از همه طلبکاری/ سوریه رفتن هم لیاقت میخاد، حالا خودت رو با این حرف ها توجیه کن. شما دست از سر ما بر نمیداری. ما که کاری نداریم. آرزوی تموم شدن انقلاب رو تو خواب ببینین. علمدار انقلاب سفت و محکم وایساده و انقلاب تمومی نداره.
1395-07-11 پاسخ | پاسخ همراه نقل قول | نقل قول
- مسعود فقیه ایمانی
یک آدمی بود در انتخابات 92 که دایم از خاطراتش با رزمندگان و فضای معنوی جبهه می گفت! یکی هم پایش را برای اسلام داده بود اما یکبار هم نگفت سابقه جبهه دارد. سوریه رفتن لیاقت می خواهد اما کار خیلی ساده ای است. چون دشمن را می بینی و می کشی. لیاقت واقعی را جنگ در خود ایران می خواهد. با امثال شما. اما ایستادن علمدار انقلاب ربطی به خود انقلاب ندارد. الان در چین هم عکس مائو هست هم حزب کمونیست و هم رهبر خلق و هم دادگاههای خلقی و هم ارتش سرخ سفت و محکم ایستاده اند. اما همسر مائو زیر عکس مائو در دادگاه خلقی به جرم داشتن اعتقادات مائوییستی محکوم به اعدام شد. این یعنی استحاله و پایان انقلاب. ماندن جسدی روی زمین بدون روح. اما این جسد به سرعت مملو از میکروبها و باکتریها می شود و اگر زودتر دفن نشود تعفن و فسادش دنیا را بر می دارد.
1395-07-11 پاسخ | پاسخ همراه نقل قول | نقل قول
- اصفهانی
شما انقلاب برایت اهمیت ندارد بلکه فقط شیفته ی یک شخص شده ای و پیروزی او را موفقیت انقلاب میدانی و حتی ذره ای هم احتمال نمیدهی او هم ممکن است گمراه شود و اعتماد بیش از حد به او میتواند خودت را از راه انقلاب جدا کند. این انقلاب ریزش هائی دارد و رویش هائی و هیچ بعید نیست که آن شخص روزی در زمره ریزش ها قرار گیرد. اینکه تو برای اظهار نظر درباره هر چیزی ابتدا فاصله آنرا با احمدی نژاد اندازه می گیری به گمراهی ات می انجامد. حالا بیا با امثال این آقا یا بنده و دیگران جنگ کن. به کجا میرسی؟!؟ فکر می کنی اگر احمدی نژاد کنار رفت دیگر پایان انقلاب رسیده است؟!؟!؟ چون همه چیز را وابسته به احمدی نژاد می بینی
1395-07-13 پاسخ | پاسخ همراه نقل قول | نقل قول
- مسعود فقیه ایمانی
اتفاقا ابدا بحث شخص مطرح نیست. اگر رهبری می فرمود احمدی نژاد فردی بی لیاقت و ناصالح است و من گفتم شرکت نکند چندان مهم نبود. مهم این است که رهبری می گویند به احمدی نژاد گفتم شرکت نکند چون دو قطبی ایجاد می شود و دو قطبی برای کشور مضر است. پس همانطور که می بینید ابدا بحث شیفتگی به شخص خاصی در اینجا مطرح نیست. مساله این است که ما آرامش را انتخاب کرده ایم و این یعنی پایان انقلاب. آقای اصفهانی! حالا بیا با امثال بنده و دیگران جنگ کن. به کجا میرسی؟!؟ فکر می کنی اگر دو قطبی کنار رفت دیگر پایان انقلاب نرسیده است؟!؟!؟ خود فریبی کافیست.
1395-07-13 پاسخ | پاسخ همراه نقل قول | نقل قول
- هادی
برادر من هنوز منتظرم تا شما گوشه ای مبارزاتت در مقابل ضد انقلاب داخل را برای ما توصیف کنی. کمی از نقش محوریت در دفاع از انقلاب بگو، نقشی که به خاطر آن نمی تونی بری سوریه و شهید بشی در ثانی اگه انقلاب تموم شده است، پس دیگه نیازی به شما برای مقابله با ضد انقلاب نیست، دیگه جسد شده، پس مشکلی نیست اگر بری سوریه/ اونجا مفید تری
1395-07-14 پاسخ | پاسخ همراه نقل قول | نقل قول
- اصفهانی
شما از صحبت رهبری نتیجه گرفته ای که خودت شیفته احمدی نژاد نیستی؟!؟! اول یه کم فکر کن بعد بنویس عزیزم
1395-07-14 پاسخ | پاسخ همراه نقل قول | نقل قول

افزودن نظر

captcha
ارسال
انصراف



این سایت با منابع شخصی راه اندازی شده است و حق تکثیر مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.