شهردار اصفهان فیش حقوقی سه ماهه اول سال 95 خود را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

به گزارش رویش نیوز به نقل از فارس، برای پیوستن به چالش فیش حقوقی، فیش حقوقی سه ماهه اول سال 95 خود را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

وی ضمن استقبال از این دعوت فیش حقوقی فروردین، اردیبهشت و خرداد خود را به عنوان شهردار اصفهان در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

دریافتی وی در این فیش حقوقی 6 میلیون و 155 هزار تومان است که با احتساب کسورات قانونی، خالص دریافتی وی 4 میلیون و 270 هزار تومان است. فیش حقوقی شهردار اصفهان در خرداد ماه به شرح زیر است:

شهردار اصفهان چقدر حقوق می گیرد+عکس

نظرات (12)

  1. شیخ 1395/04/08 09:18

    اما شا الله. خدا زیاد تر کند . بهتر است بگذارید که بعضی از کارمندان شهرداری به خصوص سازمانها فیش خود را بگذارند. البته مثل آقای دکتر فقط فیش. کاری به حق جلسه ها و حق ماموریتها و ... نداریم. البته پاداشهای کلان هم بود که فیش نداره.

  2. سعید 1395/04/08 11:40

    از مدیران محترم شهرداری به خصوص مدیرمسئول رویش نیوز هم درخواست می کنیم، فیش های حقوقی را منتشر کنند

  3. علی 1395/04/08 11:42

    پس اضافه کار و پاداش و کارانه و ... لطفا فیش دوم را هم منتشر بفرمایید.

  4. محمد 1395/04/08 12:06

    عجب جالب بود يعني همين فيش فقط حقوق و مزاياي ايشان هست؟؟؟؟ نكته اخلاقي و مديريتي از اين فيش حقوقي :همه حقوق دريافتني ، در فيش نمياد

    • مسعود 1395/04/08 12:25

      نکته مهم تر: عادت کردیم به تهمت زدن و حرف الکی زدن/ چرا برادر من، همه حقوق تو همین فیش میاد. مطمئن باش اگه میشد دو تا فیش باشه، صفدرحسینی از شهردار اصفهان زرنگ تر بود اون 57 میلیون رو تو 10 تا فیش 5 تومنی صادر میکرد برا خودش/ حالا درسته حرف الکی زدن تو این دنیا کنتور نمیندازه، اما توی اون دنیا حساب و کتاب داره ها من نمیدونم شما کدوم فیش های حقوقی مدیران اصفهان را دیدی که این رو باور نمیکنی، ولی بهتره الان بری یقه اونا را بگیری، نه اینکه گیر الکی و ناحق بدی به این فیش

  5. مظاهری 1395/04/08 13:57

    معاونین ایشون چقدر میگیرند. این معاون فرهنگی شهردار آقای قاسم زاده؟.

  6. شیخ سجادیه 1395/04/08 14:02

    سلام. حتما درست است. واقعا به ایشون داره ظلم میشه. من تو شهرداری فیش حقوقی پنج میلیونی هم دیدم. آقای دکتر با این سمت مهم و سختی که دارند باید لااقل ده میلیون به بالا بگیرند. جدا دوستان تهمت هم نزنید. جمالی نژاد از پاک دستان است.

  7. شیخ سجادیه 1395/04/08 14:03

    ما نمیتونیم فیش حقوقیمونا بذاریم؟؟؟

  8. رضا 1395/04/08 14:57

    لطفاً در اين شب قدرى اينقدر ريا نكنيد!مردم را سياه نكنيد!همه ميدونند چه خبره!!

  9. Sami 1395/04/27 20:28

    درود بر شرافت جناب شهردار ، مردم اصفهان به داشتن همچین شهردار نمونه ای افتخار می کنند چون ایشون هر چند وقت یکبار مردم رو با پروژه های عظیم شهری سوپرایز می کنند ، و این فیش هم نشانه صداقت و درستکاری هست، کسایی که از مبالغ نجومی شهردار های دیگر اطلاع ندارن لطفا اظهار نظر نکنند 7856

افزودن نظر

captcha
  • پربیننده‌ترین
  • مطلب دیگری نیست